Wednesday 28 May 2014

I See Fire

Witajcie :)
Od kilku dni pada nieustannie :( Mieliśmy plany na ten tydzień , do zrealizowania ich potrzebujemy dużo słońca ,ale jak narazie nie ma po nim śladu :(  Jedna dobra rzecz , postrzątałam w mojej szafie i zrobiłam małe przemeblowanie w pokoju Olivki ;)
 Znowu nie mam dla Was porządnych zdjęć , więc dodaje to co mam plus kolejne inspiracje , tym razem w innym klimacie ;)
xoxo 



EN:
Hellooooo :) 
For several days it rains constantly :( We had plans for this week, to realize them we need lots of sun, but so far there is no sign of it :/ One good thing, I cleaned up in my closet and did a small refit in Olivia's room ;) 
  Again, I don't have good quality photos for you, so I added what I have plus another inspiration, this time in a different climate ;) 
xxx




wearing:
hm jeans, top
romwe sunnies
select boots
internacionale hat



^^ INSPIRATIONS ^^





















zródło : tumblr , pinterest

14 comments:

  1. fajne inspiracje

    Zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem coś o moim mż
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/stylazacja-mojego-meza-1.html

    ReplyDelete
  2. cudowne inspiracje! ♥ i Twoje buty ♥♥

    ReplyDelete
  3. Jej!! Twój blog to skarbnica inspiracji:)

    ReplyDelete
  4. jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. super inspiracje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetne foty, jeszcze lepszy zestaw:)

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjna całość!!!
    Pozdrawiam,
    Mayoume

    ReplyDelete
  8. Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze świetnie wyglądasz i jak zawsze świetne inspiracje!

    ReplyDelete
  10. hej, nie było mnie tu rok, ale widzę, że trzymasz poziom cały czas. Będę wpadać :) miałam małą przerwę w blogowaniu, kiedyś mnie odwiedzałaś :) zapraszam Cię ponowne i pozdrawiam serdecznie !

    http://staywithmefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. A ja uwielbiam Twoje nieporządne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. Jaka cudowna stylizacja *.*

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3