Monday 18 January 2016

You're The Smoke To My High

 

Hej ho!
Był sobie śnieg w UK i wytrzymał cały jeden dzień :D No cóż , co zrobić ? Taka Anglia :D
Jak tam ? Co tam? Trzymacie się ciepło i zdrowo?
Ja jakoś daję radę , ale bardzo mnie denerwuję , że co roku daję się zdołować pogodzie i udziela mi się taki pesymistyczny nastrój :/
Jeśli chodzi o outfit to tak wyglądałam dziś :) Czerń plus dla ożywienia (jakby szarością można było coś ożywić :P ) - nowy , szary szalik od TOMTOP . Jest niesamowicie mięciutki i przyjemny w dotyku !
To tyle.
Życzę Wam i sobie samej dużo pozytywnej energii :) !
Ściskam!
A
 
 
 
ENG:
Hey ho!
There was a snow in UK and lasted a whole one day :D Well, what can you do? This is England :D
How are you doing , guys? What's up? Are you keeping yourself warm and healthy?
I'm doing fine but it annoys me that every year I let the weather bring me down and this pessimistic mood gets me :/
As for the outfit- that's how I looked today :) All black plus my new, gray scarf from TOMTOP to add some "colour"  :D  It is incredibly soft and pleasant to the touch!
That's it.
I wish you and myself a lot of positive energy :)!
Hugs!
A

 
WEARING:
PRIMARK BAG
BLACK FIVE BOOTS
EBAY HAT

11 comments:

  1. Szalik jest fantastyczny!
    W połączeniu z kapeluszem, futrzakiem i butami tworzy taki świetny, wielkomiejski look!

    Chyba Ci zazdroszczę tego "angielskiego" śniegu (czy raczej jego braku ;P) - u nas tego białego badziewia po kolana, dziś w nim ugrzęzłam próbując wydostać się z pracy na przystanek (pracuję niemal w środku lasu, więc mam przekichane ;P) :>

    ReplyDelete
  2. Torebka jest piękna!:)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  3. Łaaał, no fantastycznie to wszystko połączyłaś! <3

    ReplyDelete
  4. jak ja Ci zazdroszczę tego futerka;) cudownie wyglądasz;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. U mnie też penwgo dnia pięknie napadał śnieg, ale wieczorem gdy wychodzilam z pracy po śniegu już nie było ani widu, ani slychu grrrrr :/
    taka o śnieżnej sesji wciąż mogę sobie tylko pomarzyć :/

    Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna, od razu odeślę go do Twojego zestawu kochana! :)
    fantastycznie wyszło !
    dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturą- jest mega ciekawie i oryginalnie ! bardzo mi się podoba :)
    super wyglądasz !

    Głowa do góry :) :*

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
  6. Super futerko :) Bardzo w Twoim stylu
    Zapraszam na nowy post <3
    bitherphobia.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Wow. Fajny zestaw, taki mroczny :)

    ReplyDelete
  8. UWIELBIAM TAKĄ SCENERIĘ
    bARDZO PODOBA MI SIĘ DZISIEJSZA KOLORYSTYKA! SUPER LOOK.

    ReplyDelete
  9. pasuje do Ciebie ten look :)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3