Sunday 26 April 2015

Love Me Right

_DSC8406_edited
_DSC8418_edited (2)
Witam ;)
 Dziś prezentuję Wam nowy koronkowy topik od TRENDSGAL. Topy tego typu są bardzo przydatne , szczególnie wiosną i latem . Można założyć na lub zamiast biustonosza do bluzki z głębokimi wycięciami lub bez pleców i oczywiście idealnie pasują do lekkich narzutek :) Moim zdaniem koronka zawsze wygląda uroczo , a zameczek z tyłu jest fajnym , dodatkowym ozdobnikiem . 
Polecam sprawdzić ich stronkę TUTAJ ! :)

A wczoraj miałam śmieszną sytuację :P
Poszłam do McDonalda kupić cheesburgera. Daję pani monetę będąc pewna , że to 2 funty , pani patrzy się na mnie jak na wariatkę . Okazuję się , że dałam jej 2 pensy. Cały McDonald wraz ze mną zaczyna się śmiać , przepraszam i zamieniam monetę na właściwą :P Klienci wciąż się śmieją i pytają czy mogą dostać coś za 2pensy.  

Tak.. 
Ściskam!
xx



EN:
Hello;)
Today I present to you my new lace top from TRENDSGAL. Tops of this type are very useful, especially in the spring and summer time. It can be wear under or instead bra , with backless or deep cuts tops and of course it's perfect with cardigans and kimonos :) In my opinion lace always looks cute and the zip on the back is a nice additional embellishment.
Check out their site HERE! :)

And yesterday I had a funny situation :P
I went to McDonald's to buy a cheeseburger. I give the lady a coin, being sure that it's 2 pounds, the lady looks at me like I was crazy. It turns out that I gave her 2 pence. The whole McDonald, including myself , starts to laugh, I apologize and replace the coin for the right one. Customers still laugh and ask if they can get something for 2 pence.

Yeah..
Hugs!
xx
_DSC8412_edited

_DSC8437_edited
_DSC8423_edited
_DSC8435_edited
_DSC8385_edited (2)
_DSC8388_edited (2)
_DSC8427_edited
_DSC8419_edited
_DSC8396_edited

16 comments:

  1. Cudowny ten topik, rzeczywiście! i stylizacja bardzo w stylu boho, co uwielbiam... <3 świetny post!
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie: http://kitty-hat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Niezła przygoda ;) tylko w PL takich rzeczy nie rób :P

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw, świetna figura, extra!!!!

    ReplyDelete
  4. Kimono jest genialne, super :) A topik na moim ciążowym brzuchu na pewno by się nie sprawdził, a szkoda, bo śliczny :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny zestaw, świetnie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  6. Wszystko mi się podoba, bardzo fajny klimat zdjęć. Szkoda, że ja nie mogę takich krótkich wdzianek nosić ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. śmiesznie wyszło :P outfit rewelacja, zdjęcia pierwsza klasa, dlatego też zaobserwowałam :)

    ReplyDelete
  8. Śliczny top i kimono <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3