Monday 1 September 2014

Somebody Else's Song

_DSC0632_edited
hejka!
Zauwazyłam , że głownie mówię tu tylko o modzie , ale jakby nie było jest to przecież blog o tematyce modowej. Czasami może się to wydawać próżne i bezsensowne , ale nie jestem z tych co lubią mówić dużo o sobie , a także nie mam ochoty wylewać tu swoich życiowych przemyśleń. Blog ten jest bardziej moim hobby , lubię pokazywać Wam swój styl i moje spojrzenie na modę , więc chyba po prostu przestanę się tym przejmować i dalej będę robiła to co robię , chociażby dla zabawy :)
Na zdjęciach mój wczorajszy outfit na spacer po parku. Uwielbiam czerń ! , ale Wy już to wiecie :D
Dodałam kilka rzeczy w innych kolorach by nie było aż tak mrocznie ;) Burgundowy kapelusz marzył mi się od dawna , w końcu mam i kocham ;) Kolorowe okularki w kształcie serca są zabawnym dodatkiem ;) I na koniec panterka , w małej ilości zawsze spoko ;)

Trzymajcie się!!!
xx


EN:
I've noticed that all I talk about here is fashion, but in the end it is a fashion blog . Sometimes it may seem empty and meaningless but I'm not one of those who like to talk a lot about themselves and I don't want to pour my life reflections here . This blog is more like my hobby, I like to show you my style and my outlook on fashion, so I think I just need to stop care about it that much and I will continue doing what I do, even if just for fun :) 
On the photos you can see my yesterday's outfit for a walk in the park. I love black! , but you already know it :D 
I added a few things in other colors so it wouldn't be so gloomy ;) Burgundy hat that I dreamed of  for a long time,  it's finally mine and I love it ;) Colorful heart-shaped sunnies are a fun addition ;) And at the end - leopard print, a small amount of it is always cool ;) 

Take care!
xx
_DSC0700_edited
_DSC0675 (3)_edited
_DSC0642_edited
_DSC0633_edited
_DSC0735_edited
_DSC0639_edited
_DSC0702_edited
_DSC0727_edited
_DSC0640 (2)_edited
_DSC0770_edited
_DSC0651_edited
_DSC0757_edited
_DSC0625_edited

wearing:
SELECT BOOTS
NEW LOOK PANTS
NOWISTYLE BAG


24 comments:

  1. śliczna stylizacja i super włosy:)

    ReplyDelete
  2. hmmm.. no to widzę, że inny kapelusz niż czarny jest do dorwania jedynie w "Internetach".
    trochę szkoda, bo zakupy w internecie zwykle trwogą mnie napawają, ale może się przemogę ;P

    koszula!
    koszula, Agato - jest świetna!

    ReplyDelete
  3. extra stylówka, szczególnie podobaja mi się akcesoria:)

    ReplyDelete
  4. fantastyczny kapelusz, a okularki bardzo urocze :) jestem na tak !

    ReplyDelete
  5. To jest zestaw zbudowany na świetnych detalach! Kapelusz, okulary, ta koronka na plecach, panterka (w małych ilościach na szczęście ;)). Do tego wszystkiego jeszcze Twoje szalone włosy ;) I niech mi ktoś tu powie, że ubieranie się na czarno zawsze depresyjnie musi wyglądać ;)

    ReplyDelete
  6. Ooooo jakie włosy! Dziewczyno, jestes genialna!

    ReplyDelete
  7. jakie cuuuuudowne włosy! <3

    a u siebie mam oddzielnie rajstopy i na to zakolanówki :)

    ReplyDelete
  8. zdjęcia cudowne, stylizacja mistrzostwo!

    ReplyDelete
  9. wyglądasz fenomenalnie:) okulary są świetne;)

    ReplyDelete
  10. o rany ale masz genialne włosy, z tym kolorem kapelusza wyglądają obłędnie <3

    ReplyDelete
  11. Cudowny look! wyglądasz genialnie!! Twoje włosy- mistrzostwo
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    ReplyDelete
  12. Wow! Twoje włosy! Cudowne! Bardzo fajny, luźny set ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. świetne okulary! bardzo mi się podobają ;)

    ReplyDelete
  14. Przecudownie wyglądasz ♥ Zachwycasz kochana ♥♥

    ReplyDelete
  15. Chyba nigdy nie przestanę zachwycać się nad Twoimi włosami!

    ReplyDelete
  16. Strasznie podobają mi się te okulary :) Bardzo dobrze w nich wyglądasz! Wątpię, że u mnie wyglądałyby równie urzekająco :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz fenomenalnie, i do tego te włosy które pasują do Ciebie zdecydowanie ! :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. genialnie ! <3
    jak najbardziej w moim stylu, będe tu zaglądać częsciej :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. zachwycam się, wyglądasz świetnie, a torby Ci strasznie zazdroszczę!

    ReplyDelete
  20. super ci w tych włosach :D i boskie masz okulary!

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia sa niesamowite - stylizacja bardzo oryginalna i za ta origynalność duży plus!:)

    ReplyDelete
  22. Torba mega! Co do włosów to mega odwaga :)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3