Monday 21 July 2014

Burning Desire


_DSC6809_edited (2)
Hej!
Dziś dość kolorowo! Pomyślałam , że będzie zabawnie połączyć pomarańczowe spodnie z kardiganem o podobnej kolorystyce ;) 

xx


EN:
Hey! 
Today, quite colorfully! I thought it would be fun to combine the orange pants with cardigan with similar color scheme ;)

xx
_DSC6817_edited (2)
_DSC6819_edited (2)
_DSC6815_edited (2)
_DSC6842_edited (2)
_DSC6821_edited (2)
_DSC6823_edited (2)
_DSC6810 (2)_edited
_DSC6813_edited (2)
_DSC6838_edited (2)
_DSC6807_edited (2)
_DSC6818_edited (2)
_DSC6822_edited (2)

wearing:
nowistyle bag
primark black top




check out romwe sale!!
Extra 30%off on sale items ( Code: EXTRA30)
From 22th to 28st July
Free shipping worldwide within 24 hours
Go and find your new look :
image001

26 comments:

  1. Amazing post...i love your blog lets keep touch...
    kiss from
    http://maysesmodamour.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. KOCHANA PIĘKNIE!! IDEALNY BOHO LOOK!
    ♡♡♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  3. Świetnie! To połączenie jest strzałem w dziesiątkę <3

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja! Wyglądasz fantastycznie. Zapraszam do mnie:)
    fashion-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wow... wyglądasz po prostu odjazdowo! Nic dodać nic ująć! ;) Bardzo mi się podoba! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  6. Masz naprawdę świetny styl! Cały outfit jest genialny i oryginalny! Zdjęcia fenomenalne ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super kardigan :) jaka z Ciebie chudzinka :P

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie jestem na tak, świetny zestaw Kochana :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się tutaj wszystko, jesteś rewelacyjna i bardzo ładnie Ci w grzywce
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. This is by far my favorite look of yours! I love how you paired the cardigan with the orange pants. It gives off such a wonderful boho vibe ♡

    xx AlexisSplash

    http://deadlikeyourfame.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. wow jak dla mnie to prawdziwy hippisowski hit!!!bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. You are such a babe! Loooove how you are rockin those pants with that super cool belt! xoxo

    -Lauren

    www.adornlafemme.com

    ReplyDelete
  13. Świetne połączenie! <3
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja-bardzo podoba mi się Twój styl jest taki oryginalny.Dziękuje jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz w takich setach<3

    ReplyDelete
  16. Mega narzutka :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Ale kapelusz jest super! :)

    ReplyDelete
  18. Kolorowo, czyli idealnie na lato :)

    ReplyDelete
  19. pierwszy raz tu jestem i muszę przyznać że super blog, super wyglądasz ogólnie same plusy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. kochana masz świetny, orginalny styl:) chciałabym więcej na polskiech ulicach takich dziewczyn jak Ty:)) piękne kimono!:) ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli również zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    ReplyDelete
  21. rewelacyjnie w stylu boho :-) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3