Thursday 27 March 2014

I Guess Always Isn't Forever After All

heja :)
Pogoda jest taka ponura , że nie mam nastroju na nic !
To mój dzisiejszy outfit. Uwielbiam parki , na zimę już mam , więc teraz sprawiłam sobie na wiosnę ;)
Trzymajcie się , ściskam :*



EN:
Heya :)
The weather is so gloomy that I don't have the mood for anything! 
This is my today's outfit.  I love parkas,  I already have one for the winter , so now I got myself light parka for Spring ;)

Take care , hugs :*


enter romwe black lace blouse giveaway 
_DSC1848
_DSC1836
_DSC1847


_DSC1866
_DSC1869
_DSC1888 (3)

_DSC1845
_DSC1837
_DSC1846

_DSC1871
_DSC1882


wearing:
internacionale jeans
select beanie
primark backpack
hm sweatshirt




21 comments:

  1. mega butki !
    ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh those shoes are really cool. I probably wouldn't have dared to jump in them though! ;)

    /Cindi

    www.cherriesandsunflowers.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Podobają mi się tylko spodnie, ale dla każdego coś innego :)

    ReplyDelete
  4. parka i jeansy mega! całość super!

    ReplyDelete
  5. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. OMG Pięknie !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ponoc weekend ma byc sloneczny! :p super wygladasz!

    ReplyDelete
  8. nie moje klimaty ale widac ze mialas pomysl :)

    ReplyDelete
  9. Genialna kurtka i oczywiście creepy!

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudownie !

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Really nice outfit! I like the coat and jeans ;)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3