Thursday 2 May 2013

Cause There Is But You...And Something Within You

Witam :)
Pogoda jak marzenie! 
Poniżej możecie zobaczyć jak byłam ubrana wczoraj do pracy :) Znowu troszkę panterki , tym razem w postaci koszulki :) 
Poza tym dziś jest Nasza czwarta rocznica ślubu ! juhu :D 
Super Milutkiego dnia życzę!
Ściskam :*



EN:
Hi :)
Dreamy weather!
Below you can see what I was wearing yesterday to work :) Again, a little bit of leopard , this time in the form of t-shirt :)
Besides, today is our fourth wedding anniversary! yuhu :D
Have a super lovely day!
Hugs :*


DSC01427

DSC01420

DSC01439

DSC01426

DSC01448

DSC01416

DSC01424

DSC01412

DSC01438

DSC01446

DSC01407

DSC01425


wearing:
sheinside leopard shorts sleeve new york 00 print t-shirt
primark jeans
oasap.com hat
nowistyle.jp bag
zalando.co.uk boots




16 comments:

  1. i deeeeply love your tshirt :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Moja ulubiona bloggerka ♡♡ brakuje mi słów na skomentowanie twoich stylizacji - sa tak genialne !♥

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  3. wyglądasz OBŁĘDNIE !:)

    ReplyDelete
  4. świetne połączenie panterkowego sweterka z marmurkami a kapelusz z dużym rondem idealnie minimalizuje całość ;)

    ReplyDelete
  5. marzy mi się bardzo taki kapelusz beżowy lub bordowy ♥

    ReplyDelete
  6. Fantastycznie wyglądasz, kapelusz wielbię, t-shirt chcę od Ciebie ukraść <3

    ReplyDelete
  7. u mnie pogoda niestety nie dopisuje, obudziła mnie burza o 10 rano ;o podoba mi się pantera w takim wydaniu!

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz, super!

    ReplyDelete
  9. LOVE this tee!
    http://shradhaloves.blogspot.co.uk/
    S xx

    ReplyDelete
  10. Fajne zdjęcia, stylizacja też niczego sobie:)

    ReplyDelete
  11. wow pięknie wyglądasz! :)))) / a u mnie wiatr, deszcz i zero słońca :(

    ReplyDelete
  12. Twoje zestawy wprost uwielbiam! Torba z frędzlami to mój obecny must have :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jakoś nie pałam miłością do panterki zbytnio, ale do twoich czarnych dodatków jak najbardziej!
    pozdrawiam

    PS gratulację i kolejnych czterech i kolejnych i kolejnych......

    ReplyDelete
  14. O maj gad ale booooska koszulka!!!!

    ReplyDelete
  15. Wild temperament, sexy charm

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3