Sunday 14 April 2013

The Sweetest Of Them All


Haja!
Dziś chciałam pokazać Wam nowy piękny top! Na początku myślałam o słodkim połączeniu , jednak czerń jak zawsze wygrała :) 
Miłej niedzieli i poniedziałku itd  :)
Całuski :*



EN:
Hi!
Today I wanted to show you my new beautiful top! At first I thought about sweet combination, but black has won again  :)
Have a nice Sunday and Monday etc :)
xoxo







DSC00598
DSC00546

DSC00599
DSC00549


DSC00587
DSC00581




DSC00566
DSC00558


wearing:
sheinside top
oasap.com hat
romwe.com shorts
zalando shoes




29 comments:

  1. fajny kapelusz;DDD


    zapraszam do mnie

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Dziekujemy za odwiedzenie naszego bloga. Nam twoj naprawde przypadl do gustu!

    ReplyDelete
  3. genialne! zakochałam się w tej stylizacji! :) jest świetna! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście top jest piękny. seksownie wygladasz.

    ReplyDelete
  5. Piękna bluzka, a cały zestaw jest powalający, super!:)

    ReplyDelete
  6. piękna bluzka, wyglądasz perfekcyjnie !

    ReplyDelete
  7. dobrze ze kupilas ten top bo jest niesamowity!!! tez taki chce!!

    ReplyDelete
  8. świetny look, jaciee *___________* u mnie nowy post ;3 + obserwuję

    ReplyDelete
  9. Top jest przepiękny!! Uwielbiam takie koronki <3

    ReplyDelete
  10. Genialny set! Nie potrafię określić co podoba mi się najbardziej bo wszystko jest świetne;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja! Wszystko idealnie pasuje :)

    ReplyDelete
  12. I love your top! it's so pretty

    ReplyDelete
  13. przepiękna jest ta bluzka! niesamowita :) ja bym ją połączyła ze spódnicą maksi też! może spróbujesz kiedyś :P

    ReplyDelete
  14. bluzka piekna jak i Twoja bizuteria!:)

    ReplyDelete
  15. Swietna stylowka! Bardzo modnie i stylowo ! Podoba mi sie : )) wszystkie twoje zdjecia sa genialne.

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3