Thursday 18 April 2013

DON'T SPEAK

Haj!
Wiatr wieje dziś tak mocno , że ledwo mogłam utrzymać się na nogach i nic nie widziałam bo moje włosy były na całej mojej twarzy :/ 
Poniżej mój look na co dzień  :)
Kisy :*


EN:
Hi!
The wind is blowing so hard today that I could barely stand on my feet and couldn't see anything because my hair were all over my face :/
You can see my everyday look below.
Kisses :*


DSC00743
DSC00725
DSC00735
DSC00738

DSC00739
DSC00729
DSC00721

wearing:
romwe leggings
sheinside.com jacket
primark hat,sunnies and creepers
hm top


31 comments:

  1. świetna kurtka :)
    zapraszam do mnie: http://gooodka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. LeggiNsy masz obłedne. Podoba mi sie niesamowicie stylówka :)

    ReplyDelete
  3. Kurteczka jest piękna! Takie zwykłe ramoneski najbardziej mi się podobają :)

    ReplyDelete
  4. Legginsy są świetne! Rockowy zestaw bardzo w moim stylu :))

    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    ReplyDelete
  5. odważnie i oryginalnie :D świetny zestaw.

    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)http://rosseann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. W PL też dziś wieje, że myślałam, że Kubę z wózka wymiecie :P włosy na twarzy i te sprawy :P super leggi i skóra!!!

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze świetnie! Fajne legi :)

    ReplyDelete
  8. Great post!!! Love the leggings their awesome!!!!
    Blog: http://life-fashion-freedom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja . Wszystko bardzo w moim stylu :) pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  10. Fantastyczna stylizacja, wow! :)

    ReplyDelete
  11. na luzie :) świetny zestaw krótko mówiąc !

    ReplyDelete
  12. Mega legginsy !!! ;)


    Świetna stylizacja :)



    E.

    ReplyDelete
  13. kocham te Twoje rockowe klimaty!

    ReplyDelete
  14. Kurtka <3 Fajny klimat zdjec :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. super legginsy i ramoneska <3

    ReplyDelete
  16. łaaaa *.* jakie genialne legginsy! całość miazga! :)

    ReplyDelete
  17. Przepięknie wyglądasz! Ten set mega do Ciebie pasuje :3 /esobiech.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Love the leggings!!
    http://shradhaloves.blogspot.co.uk/
    s xx

    ReplyDelete
  19. Chodząca z Ciebie doskonałość :D

    ReplyDelete
  20. Ten kapelusz jest cudowny! :)

    ReplyDelete
  21. ale masz boskie legginsy ;oo i te buciki, mmm ♥

    ReplyDelete
  22. Legginsy idealne , a stylizacja mistrzowska :)

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  23. cute outfit
    I'm following you, and I hope you'll follow back. =)

    www.fashionandstilettos.com

    xoxo

    ReplyDelete
  24. super look, buty są mega! :)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3