Followers

Saturday, 12 January 2013

Nirvana - Dumb

Cześć i czołem ! :)
Dziś przedstawiam kolejny , codzienny , wczorajszy outfit do pracy. Nowa kurtka wbrew pozorom bardzo grzeje od środka i jest taka przyjemna i przytulna :)
Cudnego weekendu kochani ! 
Ja lecę na pocztę i na zakupy ;) Przydałyby mi się nowe pierścionki bo chociaż mam ich dużo to już mi się znudziły troszkę :P Poza tym muszę odnalezc jedwab do włosów , mam nadzieję , że znajdę go w polskiej drogerii , bo w angielskich nie ma :/ 
To tyle :)
Buziaki :*



ccc
rr
iii
yy
ppp
ooo
lll
qq
nn
uu
dd
jj
tt

wearing:


sheinside Grey Hooded Batwing Long Sleeve Asymmetrical Coat

stradivarius jeans
zalando.co.uk shoes
h&m bag and beanie
axparis blouse


25 comments:

  1. świetna kurtka i widac, ze bardzo ciepla. ja swoj jedwab kupilam w sieci drogerii fryzjerskich Sally's czy jakos tak. pytaj o odzywke biosilk.

    ReplyDelete
  2. pretty cool outfit babe !! :)
    have a nice day ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. kurtka jest rewelacyjna <3

    zapraszam.

    ReplyDelete
  4. Kurtka jest genialna własnie taka by mi się przydała:)

    ReplyDelete
  5. świetny zestaw a Ty ślicznie wygladasz :)

    buziaki :* :)

    ReplyDelete
  6. świetną masz kurtkę , podoba mi się :)

    ReplyDelete
  7. Wygladasz bosko :)) kurtka jest prześwietna, cala stylowka- nic dodac nic ujac. Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  8. ojojoj jaki czadowy płaszcz, jest rewelacyjny, a Ty wyglądasz w nim fantastycznie! :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. wyglądasz rewelacyjnie :) kurtka super !!

    ReplyDelete
  10. wyglądasz rewelacyjnie! uwielbiam twój styl! płaszczyk jest genialny :)

    ReplyDelete
  11. fajny lokor ma kurtka :)
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  12. kurtka rzeczywiście rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  13. Kurtka jest świetna.. Zapewne też bardzo ciepła a to w zimie najważniejsze;) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Genialny look ! płaszcz jest rewelacyjny :) całość baardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  15. cudownie wygladasz;) wszystko fajnie połączyłaś, a efekt jest zadziwiajacy;)
    zapraszam czesciej:)

    ReplyDelete
  16. Kolejna kurtka , która mi się u Ciebie podoba. Extra.

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3