Followers

Saturday, 8 December 2012

So What If It Breaks Me

HEJAAAA!
Troszkę się przeziębiłam , kaszel i gardło ,ale całe szczęście nie rozłożyło mnie kompletnie :)
Dziś środowy outfit , nowa czapa www.zalando.co.uk/clothing/ (http://www.zalando.co.uk/) jest mega ciepła , takiej grubej czapki jeszcze nie miałam i podobają mi się przeplatane czarne i białe nitki plus pompon , noszę ją teraz codziennie :) Bluza  jest wygodna i casualowa i.... czarna :D , czyli wpasuje się wszędzie :)

Dobra ,idę !
Milusiego weekendu !
xoxo !

AGATAP FACEBOOK 

DSC06353
DSC06349
DSC06346
DSC06345
DSC06350
DSC06361
DSC06348

wearing:
romwe"flying eagle" black pullover 
zalando.co.uk beanie
romwe leggings
zalando.co.uk shoes



20 comments:

  1. super wygladasz!
    ekstra spodnie i czapa ! :)

    ReplyDelete
  2. Co mogę powiedzieć? IDealnie wyglądasz :) leginsy są strzalem w 10! Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    ReplyDelete
  3. też zaopatrzyłam się w czapę z babelkiem;)

    twoja jest słodka i piękna;)

    http://shopaholic-is-me.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. oooo tak legginsy idealne !

    ReplyDelete
  5. fantastyczny ten outfit :) nie będę wymieniać, bo absolutnie wszystko mi się podoba!
    zapraszam do mnie :)

    http://inlovewitharockgod.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. totally in love with this ! ♥
    kisses from

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie wyglądasz! Bluza i biżuteria jest genialna!!

    ReplyDelete
  8. Jak zawsze niesamowity look!;)

    ReplyDelete
  9. great look, love the colors cpmbo and the style of the velvet leggings ! ♥

    ReplyDelete
  10. Świetną masz bluzę i czapkę :D

    ReplyDelete
  11. o widzę jakąś zmiankę we fryzurce:) fajna ta bluza, tylko ja bym do niej inne spodnie założyła

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajna bluza :) A leginsy mają rewelacyjny kolorek :)))

    ReplyDelete
  13. czapka świetna ale bluza jeszcze lepsza! :)

    ReplyDelete
  14. pieknie wyglądasz :)! !

    ReplyDelete
  15. genialny zestaw, bluza i spodnie wyglądają razem znakomicie !

    ReplyDelete
  16. genialny zestaw ;)bardzo fajnie to wszystko razem wygląda

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3